Powered By Blogger

Wednesday 6 June 2012

7.6.2012

hari ni hari paling sedih bagi aku . hari ni aku jumpa ex aku .dia nak jumpa aku sebab dia nak bagi balik barang barang aku yang aku penah bagi dekat dia . pukul 11.30 malam aku jumpa dia . dia datang dekat aku . dia bagi semua barang yang aku penah bagi dekat dia . aku tak amek barang yang dia bagi tu dekat aku . aku tak boleh terima bila dia nak bagi balik barang aku . aku cakap dekat dia * ni ke janji you dekat i time kita couple , you ckp you akan simpan barang i walau apa terjadi pun . ni ke janji you dekat i * dia cakap *i tak boleh simpan barang barang you ni lagi , i mintak maaf , i hari ni nak jumpa you pun bukan nak bagi balik barang barang ni , i cuma nak mintak maaf apa yang i penah buat dekat you selama kita couple dulu , i mintak maaf * aku kesian bila tgk dia mcm tu  . aku tk penah berdendm dgn dia pun , aku tak pernah rasa benci dekat dia . aku dah lama maafkan dia , walaupn apa yang dia buat dekat aku dulu sakit , aku still maafkan dia . aku tak habis nak ckp yang aku dah lama maafkan dia , tu dia ckp dekat aku *ni maybe last kita jumpa ,i tk kan kacau lagi you , i hope you maafkan i . * tu dia trs gerak dgn kawan dia . aku tak sempat nak ckp dekat dia yang aku dah lama maafkan dia .aku tak tahu asal aku tk ckp dari tadi hm . lepas brpe jam dia dah gerak , aku dapat panggilan dari cousin dia , yang dia baru kena excident  dengan kereta otw nak balik . time cousin dia bagi tahu , aku terkejut gila , aku sedih gila bila dapat berita macm tu . aku nak jumpa dia dekat hospital bila aku dpt je tahu, but cousin dia ckp bf dia dah smpai dekat hospital tu . aku trs tukar fikiran aku , ada banyak sebab aku tk nak dtg ,bukan sebab bf dia ada, macam macam sebab  . 


walaupun i tk dpt datang , i always dengan you , and i always doa kan you selamat :')


for you aien , i dah lama maafkan you , and i tak penah berdendm dgn you . i dekat sini akan doa kan you selamat . i always forgive you .

bye 

No comments:

Post a Comment